Happyface hihi :)

Natten.. a, jag säger inget så har jag ingenting sagt. Haha vaknade upp vid 7 först, sen halv9, sen halv 10 :) Lika mysit alla tre gångerna typ. Gick upp ett tag sista gången och sen gick jag och la mig igen och sov till nu. Är fortfarande trött faktiskt men kan inte sova bort hela dagen haha, precis som jag inte gjort det nu lixom?

Funderar på om jag ska gå till konsum, ta en cigg och köpa frukost, har nämligen varken smör eller bröd. Inte nå pållägg heller för den delen, men det kanske inte är så nödvändigt men. En otroligt nödvändig sak är cigg och det måste jag också köpa.

Emilia ringde och berättade massa imorse. Sen så gav hon luren till elin (hennes syrra) och verkligen tror att jag ska bry mig ett dugg om att det inte är samma röst när jag knappt är medveten om vad jag pratar om? Hon är lite knäpp hon. Men nu när jag vaknade minns ja inte vad dom sa, men jag har någonstans i bakhuvudet att det var viktigt.

Ne nu ska jag röra på mig, vet inte om det blir till konsum, till dushen eller för att hämta tv dosan. Men BYE :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!