He's not just that in to you..

Åh, orkar inte bli sjuk. Att man alltid ska bli det när det är lov. Halsen gör apont och huvudet dunkar som aldrig förr. Ska fanimej operara bort dom där halsmandlarna snart. Ligger i sängen nu och kekar upp det sista av godiset som vi laddade upp med för pluggkvällen i torsdags, tur att det var lite kvar för man blir alltid så fettis sugen när man festat dagen före, samma med donken, det går knappt och motstå en dag som denna. Men idag klarar jag nog det för my brotha is here och då är pappa alltid hemma och lagar mat åså :)

Pappa tänker inte ibland..
P - ush vad det lukar rök
F - appropå det vi måste förbi macken innan emilia
P - varför?
F - Måste köpa lite luft :) (jag säger alltid att jag går ut och tar luft när jag ska ut och röka, fast han vet att ja röker)
P - Kan du inte sluta röka, det lukar så illa ju..
F - Mh, ska jag inte sluta för att jag kan dö i lungcancer eller kol då?
P - Jojo, men framfö..... *så blir han tyst*
F - Du tänkte säga; men framför allt att det lukar illa? Erskänn?
P - haha, ja :P men jag menade inte så.
F - fyfan hahaha

Ne apropå det, ska nog ut och ta lite luft snart fan. Undrar när Daniella slutar jobba idag alltså?!  Hon måste ju ta hand om mig idag när jag är sikk haha :D

Längtar till onsdag också :D För då ska jag och mamma till Per. Per är mormors bästa kompis gunillas man:P Och gunilla dog för några månader sen :( Men nu ska vi få komma dit och ta alla kläder, väskor, skärp, skor :D Så jävla happy, det är ju som att kliva in i en second hand affär, ta det man vill ha och inte betala :) Hon var rektor så jag antar och hoppas att hon har tuuusen olika former och färger på kavajer ^^,


strike a pose


millis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!