huuh :)

Kollat klart på veckans andra avenyn avsnitt nu :) Sjukt bra och man får glädjerus i hela kroppen gånger 100 när man ser Kim le :) Vill tillbaka till dagen i sthlm, du&jag.. take me back.  <3

Nu har jag sminkat på mig lite och ska snart gå till garderoben och leta fram något man kan sätta på sig till middagen. Sen ska jag ut och röka för jag är sjukt irriterad just nu, blandade känslor i hela kroppen. En känsla blandad med svek, irritation, tycka-om-känsla, hat! haha ja som sagt en lite gott och blandat påse det där.

Vi hörs senare ikväll runt 11  när jag kommit hem till Sala. :)

jag slutade bry mig om ditt liv för länge sen,så snälla sluta bry dig om mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!