I can do this on my own

CUZ I'M A SUPERMAN!

Haha bildbevis på att jag verkligen pluggade är ju självfallet Om mamma och pappa skulle se bilden skulle dom rama in den & ta en kopia för att lägga i mappen under kategorier undervärk :)


fanny aka plugghäst.. låter bra :D

Nej nu äre tv och kanske kvällsmat och jag orkar värma. Har nämligen ingen mikro än så måste värma allt i ugnen och jag menar det är ju bara för jobbigt?! haha not. Ush det är scary och sova ensam hemma, alltid samma känsla i kroppen. Det spökar på riktigt i våran lägenhet. Första natte jag skulle sova här så gick det en svart kvinna i köket. Så det i vardagsrumsfönstrets spegelbild. USH :'( började gråta och sen sov jag hos emilia. Imorgon kommer jag vara som hon på russinpaketen "glad för ingenting!" :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!