It far away from over.

Fixade lite till på bloggen och nu ligger veckans låt uppe :) Sjukt bra låt och helt min musikstil, i allafall en favorit :) Har precis käkat upp dom sista vindruvorna och känner mig rätt så uttråkad. Först var tanken att åka hem till någon fredde där calle och compani var och knäppte "några" kalla. Men nej, blev inte så. Kylan och jobb dagen imorgon får mig att stanna hemma i min varma säng. Sitter här för mig själv och garvar åt en viss person som missar att det finns en dörr och går rakt in i den. Haha fyfan, asgarvar verkligen för mig själv när jag tänker på det. Det var verkligen helt tyst sen ba: Boooom! Ja ba: Gick du in i dörren (lite ironiskt sådär) Han ba: Jaaa, aaaj! Och haha, fyfan det var en av kvällens höjdpunker helt klart :P


GRATTIS PAPPA :)


Måste färga utväxten också :) Men vet inte riktigt hur jag ska göra så ska tänka på saken ett tag till. Antingen med en massa blonda slingor och där med bli en aning blondare? Eller massa bruna slingor, men det är inte lika intressant tror jag. Ibland saknar jag till och med mitt svarta hår haha, men never, never again.

Kommentarer
Postat av: Anonym

inte för att vara taskig, men du skulle nog inte passa i blondt.

2009-02-24 @ 00:22:44
Postat av: fanny

nää kanske inte, några andra som sagt det också :P Får se hur det blir ^^,

2009-02-24 @ 00:30:46
URL: http://fahlsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!