It sad but it's true

Hallå där :) Fyfan vad trött jag var imorse, jag som skulle honna fixa håret och skit, tänkte gå upp en kvart tidigare men det blev en trekvart senare istället. Men nu är jag äntligen klar och har en halvtimme på mig att blogga och skit hihi :) Skolan nu, vi har svenska sen lunch och sen reoligon :) Ihh religon, jag har längtat (A) Synd bara att det är sista lektionen för skulle egentligen behöva gå tidigare så jag kan börja jobba lite tidigare, men so what jag kommer när jag kommer. Jag har ju betyg att ta hand om ;) haha!

Nej nu ska jag ner och borsta tänderna och röka. Jag slänger upp dagens kläder häääär hunder :))

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!