Jag kan inte gå min väg, utan att jag vet att du är okej..

Jag går vidare varje dag, med tanken i mitt huvud att vi sa föralltid..
Att ha dig så nära som jag hade dig igår var en obeskrivlig känsla.
Och att säga mer en bara ett kallt hej, betydde otroligt mycke.

Hej allesammans :) Drömde en otroligt konstig dröm inatt. Eller nej den var egentligen inte konstig. Allt var precis som förut? Förstår ni? Har ni drömt om erat eget liv som det var för typ 1 år sen? Tack vare den här drömmen kommer stegen jag måste ta för att gå vidare ännu mera, kännas ganska lätta. För allt var inte perfekt, allt var inte som en dröm, och vi skulle nog aldrig sagt "du och jag föralltid". Nej ett slut på det hela var ett måste. Men tanken på en ny början kommer jag troligtvis aldrig att släppa. Så länge jag inte ger upp, har jag inte förlorat :)

Nu ska jag i allafall ner och äta en macka. Somna sjukt tidigt igår, runt halv 9 tror jag hon var. Kunde inte ens kolla klart på den otroligt spännande filmen, damn! Mamma har lämnat in den nu. Sen ska jag i allafall ringa Mormor och fråga om hon behöver hjälp med något för hon har jätte ont i knät och kan inte gå :( Hon är den bästa av dom bästa. Finns ingen som jag skulle gråta så mycke floder för som för henne. Stjärnan i mitt liv! :D Vi hörs då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!