jallajalla

Kan den här dagen bara ta slut någon gång? Undra om mitt dåliga humör går över när klockan slår 00:00?! Hoppas det för jag orkar fan inte mer nu haha. Känns som att jag inte har något att se fram emot över huve taget? Kan inte shoppa i veckan antagligen om jag inte ska ruinera pappa typ och det vill jag inte. I helgen blir det antagligen inge party alls för min del och tjejjernas. E är borta på religonen imorgon. Jag måste snart duscha för jag inte kommer orka göra det imorgon bitti men jag kan inte blåsa håret för då vaknar pappa och k och då kommer mitt hår stå rakt upp i morgon. Mina älsklingsjeans är otvättade så jag vet inte vad jag ska sätta på mig imorgon + att det är snö ute och jag upptäckte nyss att jag bara har klackisar här eller ett par vita sneakers med hål under foten. Så jag får antingen välja mellan att ha dyngsura fötter imorgon eller halka och typ ligga på backen hela morgondagen. Gah, det tar aldrig slut, skulle kunna skriva 100 anledningar till, men jag orkar inte. Kan det inte bara bli bättre tider :D Typ studentkryssning med Emilia? :D Eller sommar och en eller två veckor på västkusten, lysekil, smögen i min sommarstuga med dom bästa tjejjerna ever? Mja, lite har jag väl att se fram emot trots allt.

Ne nu ska jag ännu en gång ut i det kyliga vädret och ta en cigg. Men vad gör man inte. Har i allafall två grannar mittemot som alltid går ut ochö röker så fort jag ställer mig på den där balkongen så ensam är jag ju inte. Väntar bara på att dom ska ropa hej eller något i den stilen för vad är annars vitsen med att dom ständigt går och röker när man gör't? Jaja, stalkers ;) Sen blire duschen och sova. orka fitt skola imorgon? NEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!