No more walking round with my head down

I don't wanna be a fool, cryng over you..

Först och främs, måste bara lägga in en bild på mina nya skor. Som jag verkligen älskar. Sjukt snygga :)


Daniella ringde nyss och sa att hon var påväg från jobbet. Hon ville soft dricka lite så det blir nog något i den stilen ikväll :) Kom nyss ut ur dushen och snart är det mat, är vrålhungrig. Sparar mig alltid hela dagen så jag kan äta något sen. Tycker inte om att äta om jag inte är hungrig. Brukar antingen bli lunch eller middag. Ne men ska väl föna håret och lite så nuråå, puss

Kommentarer
Postat av: j

snygga ;D

2009-02-23 @ 21:31:14
URL: http://jeanetteahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!