Sköönt att sova ut :)

Hoppa till imorse när mamma kom in i mitt rum och letade efter hennes morgonrock (som jag då inte hade). Jag trodde verkligen att jag skulle gå upp till skolan och glömde för ett tag att det var tisdag och jag var huur ledig som helst! Jag somnade om lika snabt i allafall och vaknade nu. Det ekar i kylskåpet så det blir väl kaffe till frukost, men det duger bra det. Sen senare ikväll ska vi till mormor (vi är grannar) och äta middag för mamma kommer inte hem förrän halv8. Haha hon tror verkligen att vi skulle svälta om hon inte var hemma och lagade mat. Mormors mat är den goodaste som finns så jag är happy varje gång vi ska äta där :) Sen ikväll är det först top model, och sen är det andra avenyn :D Såå bra, det är lycka haha! Men men, tror jag ska svänga förbi mormor snart och hjälpa henne med lite saker, om hon nu behöver hjälp. Men hon har så ont i knät så hon kan inte göra så mycke :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!