Stop stalling, make a name for yourself.

 
BÄSTA DU<3

Fyfan vilken dag :P När jag vaknade började jag städa nästan på en gång och min garderob är proppfull och snygg nu :) Skönt att ha det gjort. Sen städade jag resten av lägenheten också, förutom att diska för det är äckligt, men pappa har gjort det nu hiih :) Sen hoppade jag in i duschen en snabbis och fixade mig lite. Sen vare bara att traska till jobbet. Där vi fick flytta bord, stolar mm. Och massa annat också såklart. Imorgon kommer nämligen runt 150 pers på afterworken och vi är 2 servetriser. Jag och Gunilla kommer ha jobb över axlarna helt klart. Är helt utslagen nu och hungrig, hann inte äta något imorse. Men ska nog gå och köpa något att äta runt 8 med daniella när hon slutat jobba :) Kanske ber henne ta med mat från max. Skulle ju vara mumsish.

2days outfit




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!