2009, nytt år nya möjligheter.

Hej igen. Det va ett bra tag sen. Slutade blogga förra året och tror att jag ska försöka mig på det igen nu. Slutade på grund av att jag inte orkade med att alla visste vad jag gjorde (då jag skrev rätt detaljerat) + att det va en jobbig period just då och jag orkade inte med anonyma kommentarer som jag annars inte brukar bry mig ett dugg om. Jaja, here we go again!



Nyårsafton blev riktigt roligt trots att vi inte hade några större planer inför kvällen. Jag annice och emilia började fixa oss hos A och drog sen vidare till T på förfest. Sen bar det av till stan hem till mig. Blev en massa brudar som man inte träffat på länge, det var i allafall dom man ville spendera årets sista kväll med :) Vilka va här då.. Jo, Emilia, annice, daniella, emelie, frida, johanna cathrine, jossan, lisa, michaela.. har jag glömt någon så får ja be om ursäkt. Sen kom lite andra jag inte kände som drog ungefär lika snabt och tur var väl det :) Vid kvart i 12 begav vi oss till till torget och festade in det nya året :D Tänk, nu ä det första januari 2009 :) Många av oss drog till pluto efter tolvslaget och festade vidare bland alla lyckliga. Tror aldrig jag druckit så mycke på krogen och ändå betalade jag ingenting. Folk va generösa igår. Men mest tack till Alek :) Allt blev verkligen aslyckat igår, är superglad! Efter pluto drog alla hem typ och då träffade ja på T och J :) Vi drog hem till mig först, värmde oss lite och sen drog vi vidare på "efterfest" på gidde. Jag kom hem runt 5 tror jag och somnade som en stock :)

Idag sov jag till 4 som var mer än behövligt, sen så var det bara att börja städa :) Även fast det inte såg inte ut som ett bombnedslag så tycktes aldrig de tomma ölburkarn ta slut. Jag har plockat och plockat men nu ser det äntligen ut som min lägenhet igen :) Pappa och Carolina kom nyss hem med mat. Rester från vad Pluto folket käka på pappas restaurang igår. Det hade tydligen vart väldigt livat där haha. Så nu blir det god mat och cocacoola :) Ikväll blir det antingen lugnt eller träffa emilia annice eller daniella :) Vi hörs.

Året började bra och slutade ännu bättre :)
Allt som har en bra början har ett bra slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!