a drop in the ocean

a chenge in the wether, I was praying that you and me might end up together.

Hemma nu, skönt! Träffa emilia på stan men hon drog efter någon timme. Tur som fan att trosan va med så vi gick lite mera :) Hittade en massa skojj och en fin randin bli vit tröjja på. Samt dom snygggaste jeans/legginsen i historien. Måste ha dom. Nu sitter vi hemma hos mig och ska väl dricka kaffe kan ja tänka mig. Blir inte sala idag heller, orkar inte åka buss hem. Blir imorgon.

Pappi och Karolina kommer hem senare och lagar mat och har B&J glass med sig till mig och trosan huhu. Nu ska jag vara social. PUSS

Okeeej, du ser någon på bild. Söker upp den och lägger ner energi på att säga elka kommentarer, haha ..mogna klubben

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!