Är det beroendeframkallande eller?

Haha, jag försov mig imorse en timme. Jag som hade ställt klockan så jag skulle hinna blogga innan jag drog. Och jag stod inte ut med tanken på att pappa inte har något internet så jag kanske inte kan blogga mera ikväll, så nu tar jag sex bussen istället för fyra :) Men det blir perfekt. Då är jag i Västerås runt 7 och då skulle vi ungefär äta hos pappa. Daniella därimot slutar klockan 4, men hon får vänta på mig vad vi nu än ska göra. Längtar verkligen tills vi sitter och dricker kaffe, för jag är sjukt sugen på det nu. På måndag börjar dieten också, scary.

Jag tänkte sminka mig nu sen packa lite granna och sen blir det nog en dagens outfit innan jag drar iväg. Blir det bra? Kan inte ni skriva vad ni skulle ha på er imorgon om det var 10+ ? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!