Dagens outfit:

 
Jeans - Sheep Monday
Kavaj - Acne
Randig tisha - Fått av mormor
Ankelbots - Skopunkten

Älskar mina kläder idag :) Att det kan bli så snyggt av massa enkla kläder. Alla har väl jeans, randig tröjja och en kavaj? Om inte annat har säkert någon i familjen något ni kan sno haha :) Dålig kvalitet jag vet, ska sno pappa digitalkamera snart I promise :)

Nu ska jag ta en sista cigg innan jag drar och slå en pling till jojo. Vi tänkte nog bara ta en fika eller något ikväll, mys då :) Vi hörs väl antagligen inte förrän jag fått tag på en dator med internet. PUSS


Kommentarer
Postat av: belly

snyggt! :)

2009-01-11 @ 01:45:14
URL: http://belly.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!