Det här kan bli den roligaste dagen på länge!

HAHA skadegjlädje är den ruuuligaste helt klart. Nej nu är jag taskig men det här kan fan bli kul. Det är såhär att min bror fyller ju år idag och jag hade tänkt att fira honom på söndag istället. Men nu åkte jag till västerås ändå. Ringde och gratta brur hemma i sala och pratade sen med pappa och sa att ja svänger förbi v-ås och grattis hos honom också. Och det blev heeelt tyst i telefon :P
pappa - men du skulle ju vara hemma?
f - men jag kommer ändå :)
pappa - nej men stanna hemma du
f - öh? nej ja kommer :)
pappa - DU ÄR SJUK
f - Äru dum, ja är nästan frisk och ja kommer? ja bor väl förfan där också?
pappa - Nej ja tycker inte om det här
f - hahaha, men är du seriös, ja kommer vad ska du göra åt saken?
pappa - Ne du kör med en dålig stil fanny
f - alltså det här kan inte handla om att jag är sjuk, det är något annat?
pappa - Nej det är det inte, kom då.
Sen senare när jag ringer frågar han om ja inte ska på krogen eller göra nått annat kul :P Han som tjata sönder mina öron imorse om att ja var sjuk? Jag sa att ja skulle vara hemma och fira! Då säger han att Ulrica (pappas ex) och henens barn ska komma och fira honom. Det roliga är att han har en ny. Hon vet inte om att hon ska komma och ulrica ska komma mellan 4-6 och Carolina runt 7. FATTTA vad gudomligt kul om Karolina kommer när Ulrica är här. FYFFFFFAN, jag sitter redan och asgarvar. Jadu pappa. good luck :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!