:)

Hallåja. Försov mig imorse haha. Kom 40 minuter försent, men det gjorde inte så mycke. Men fa-an vad död jag vart hela dagen. Men det var inte så mycke folk så det gjorde lixom ingenting. Surkärringar kom iallafall och åt. Fyfan alltså. Dom har stake nog att klaga på en 18årig prakant men sen när pappa kommer och frågar vad som är fel då drar dom geneast  på smilebandet och börjar sotrflirta.Fyfan nis kulle ha lasagnen i facet istället, helt klart :) Åkte ner på stan och mötte Emilia och Sussi och så gick vi runt och checka lite, men hittade inget. Jo ett par leggins men fårse om ja köper dom imorgon istället, var inet säker på att jag ville ha dom. Borde igentligen hitta något till krogen imorgon också men det löser sig. Fa-an vad kul det ska bli imorgon. Antingen blire jag som står för förkröket eller så sa Abbe att vi dom kanske skulle vara hos fredrik eller vad han nu hette. Och det spelar ju ingen roll vart för Emilia känner ju dom också eftersom det är hennes kära klasskamrat haha :D Jaja

Emilia kanske kommer hit och sover ikväll. Skulle ju vara kulit. Och imorgon blire stan igen med henne för att försöka hitta något. Blir antagligen praktik imorgon också. Sista dan, here I come :D fy i helvette vad skönt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!