Give me spring!

Är det bara jag eller längtar ni också sjukt mycke till våren? Gaah, det gör jag i allafall :) Bara tanken på att gå upp på morgonen med strålande humör. Sätta på sig ett par tighta stuprörs jeans, en blåvit-randig tröjja en kavaj över och ett par pums får mig att bli knäsvag. Ge mig skymten av vår snart innan jag storknar! Btw, har hittat mina älsklingsjeans nu för tilfället. Kommer från sheep monday. Grymt fin färg och att jag kom i 26:orna gjorde det inte precis värre haha. Hoppade några grädjeskutt då kan ja säga eftersom jag själv tycker att jag lagt på mig några kilo. Kan vara inbillning, kan vara julmaten.. Mamma tyckte i allafall jag var knäpp som skulle göra dieten och försökte på en gång tvinga mig på viktväktarna (hon ska nämligen börja på måndag). Men icke sa nicke, ska jag nu ändå "banta" kan ja lika gärna göra det rejält och en kort tid. Orkar inte sitta och äta äcklig mat i ett halvår lixom. 

Imorgon är det skola som gäller så vi hörs imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!