glad för minsta lilla!

Nu när man haft så tråkigt som jag har haft den här veckan när jag vart sjuk kommer jag på mig själv skratta åt minsta lilla. Min lillebror brukar oftast bara vara ett stort problem jag måste leva med dag ut och dag in. Men jag försöker se det ljusa idet problemet och han är rätt rolig, att skratta ÅT i allafall! :D Vi satt och käka middag (räkor) vid tv:en och han slänger plötsligt ur sig att han ska spara alla sina studiebidrag från att börjar första ring tills sista och sen efter han tagit studenten bjuda mig och mamma till thailand (visst är min bror generös)?! Jag säger bara: HAHAHAHA!

Jag- Haha tror du på det själv eller, väx upp? haha
Marcus - A jag ska göra det, bara för jag är sparsam och inte du
Jag - Jaha då lär du hålla vikten då, du lär ju inte ha råd med några nya kläder :) fresh
Marcus - Men det betalar mamma åt mig
Jag - Nää? Fan vad soft! Då börjar jag också spara till en resa till thailand. Mamma vi ska shoppa imorgon :D
Mamma - Marcus jag ska INTE betala dina kläder.
Marcus - Jaja jag ska i allafall spara till thailand.  (sen pekar han på någon på tv och säger att hon måste ha ett fel)
Fanny - Aa vi har inte sagt det här till dig marcus, men du har också nått fel =/

Det går inte långt innan vi får upp ännu en rolig diskution. Marcus börjar ta sig mellan benen som ALLLA killar gör HELA tiden.

Jag - Kan du sluuuuuuuuuuuta ta dig mellan benen någon gång?
Marcus - Jag är kille jag får göra det?
Jag - öh nej! Tror du den ska lossna eller? :S Eller har du bara ovanligt svårt att hitta den?
(& och från ingenstans kommer mamma)
Mamma- Han kanske har flatlöss HAHAHAHA!
Fanny- HAHAHAHAHAHA
Marcus - Jag är inte gay
Så börjar mamma och jag prata om HIV och och bögar å sånt
Marcus - A du ska bara veta hur bögar har sex! HAHA
Fanny - Jasså det vet du :P

Haha jaja snart drar han till pappa så det blir lite lugnt här :) Han fyller år imorgon och ska fira där. Vi firar honom på söndag istället hos mojmoj :) Längtar tills pappa kommer, för han har godis med till mig för jag är suuuuk :( Och om nån minut börjar let's dance :D toppen. Vi hörs

Kommentarer
Postat av: Camilla

Sv: Tack, vad kul att du gillart ;D

2009-01-24 @ 01:19:46
URL: http://camillalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!