Har jag intressant liv?

Hahaha, du tycker tydligen det Petra :) KUL riktigt KUL att du orkar lägga ner så mycke energi på någon annans liv. KUL att du valde mitt också :) Jag skulle därimot inte hinna lägga ner så mycke energi på någon annans liv... fast jag kom på, jag har ju ett eget huhu. Är jag lyckligt lottad eller det kanske bara är skönt att inte behöva bry sig om sina egna bekymmer. Mjaa so what om du tycker jag har feta lår och vader eller vad du nu skrev, jag har ju i allafall ett eget liv! Nästa gång du hör av dig hörru, släng iväg en picc på dig också då, skulle vara riktigt kul att veta hur du ser ut. du måste vara jävligt snygg för att kunna trycka ner någon annan sådär. (och jag måste bara fråga en sak om mina egna bilder på bdb, du verkar ha koll.. vilken bild är  det jag klipper bort benen på?)

HÄR HAR DU EN BILD DÄR JAG INTE KLIPPER BORT MINA FETA LÅR OCH VADER :) Fan alltså du har rätt, dom täcker hela jävla bilden.. kanske skulle svält mig till döds i allafall.. =/


Nu till er andra som har ett eget liv men gillar min blogg. Hur äre? :) Med mig är det fint fan. Ligger här till två på natten igen. Kvällen har bestått av godis och kjedjerökning typ. Värt, så värt.. not ^^, Jaja daniella sover för länge sen och jag har som vanligt svårt att lägga ifrån mig laptopen. Men nu hade jag tänkt göra ett försök i allafall. Vi hörs säkert imorgonbitti redan. PUSS från tjockiiizen

Kommentarer
Postat av: vickan

skit i dendär petra, skriv inte ens om henne, de är ju det hon vill. hon lägger ner energi på att skriva skit om dig, och nu gör du precis samma sak :p bajsa på henne bara

2009-01-14 @ 10:03:45
Postat av: Anonym

haha du har ju assmala ben :P

2009-01-14 @ 10:53:32
Postat av: Emilia Thornberg the king

Aah Fanny, jag förstår inte hur du kan gå runt sådär ?

Du är bara för snygg !!! Dina ben är jätte fina, om ja va en hund skulle ja vilja att dina ben skulle va mina tuggben ! hahaha

2009-01-14 @ 13:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!