HEMma :D

Så nu har vi flängt runt på stan i timmar känns det som. Eller inte konstigt, vi har ju det nu ser jag när jag kollar på klockan. Tiden går förbannat fort alltså. Jag borde egentligen redan stå och locka mitt feta hår som kommer ta drygt en och en halv timme inklusive rökpauser. Gah, att vara kille skulle inte sitta fel när man har ont om tid! Men å andra sidan, girls have more fun, inte sant? :) Åt på donken med emilia och emma, sen drog emilia och jobba igen. Kul, riktigt mycke vi hann med på hennes lunch, not. Men gick i allafalll med emma ett tag, hon började en kvart senare. Så vi checka lite skor åsådära. Ibland önskar man att man föddes med stora fossingar. Men näe, jag är nöjd med 37. Bara det att alla jävlar ska tycka dom skorna jag skulle döda för är grymt snygga så aa vad ska man säga, bollen e rund. Näe haha skojja, skulle i allafall inte ha råd med ett bar dojjor nu för mitt fucking studiebidrag har inte kommit. Undrar om det är för att jag inte vart i skolan så himla mycke kanske haha! Pappa blir fatttig den här månaden också ser det ut som, för jag SKA shoppa :) jaa-a! Hittade i allfall en tröja som åkte hem till mig. Emila kommer soon..hon skulle bara hem och äta och duscha. Me too :) så c ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!