if you got the money, I think it would be funny

Fyfan, min hals dödar mig. Inte haft såhär ont på länge. Och ändå måste jag gå upp. Skulle kunna göra nästan allt bara för att få gå tillbaka till min säng och somna om. Men nej istället måste jag ta 9 tåget till västerås och praktisera hela dagen :( Har ont i hela kroppen verkligen. Men har jag sagt att jag ska ta mig i kragen får jag väl stå för det och görat. En sak som är säker är i allafall att så fort jag kommer hem ska jag slänga mig i sängen och försöka somna. Jag tänker inte vara såhär dödstrött imorgonbitti.

Efter skolan måste jag antagligen träffa Daniella en sväng. Hon har sina jobbarbyxor här så hon får praktisera i jeans just nu. Men sen, raka vägen hem. Funderar på att jobba på fredag hos pappa och sen hem efter det och bara ta det lugnt, både fredag och lördag kväll. Känns väldigt skönt när jag tänker på det just nu, men jag antar att den tanken kommer vara som bortglömd sissodär torsdag kväll. Och planerna är i full gång. Men hoppas, hoppas jag stannar hemma och kurerar mig så jag mår bra sista praktikveckan. Hoppas alla mina kompisar jobbar haha! ^^

Sitter här och dricker vaniljte. Inte ofta jag byter ut kaffet mot lite smaksatt varmt vatten men idag fick det bli så. Med hopp om att min hals kanske kan bli någolunda bättre tills jag kommer till jobbet. Men jag tvekar.Försöker trycka i mig en miiini skinkmacka också men det går inte så värst bra. Det är "fågelfrön" i mackan också och bara jag kollar på den känner jag dom små hårda kornen trycka mot mina halsmandlar. Okej, inlevelse är bra! haha

Nu ska jag sätta på mig kläder och då kommer jag nog bli lagom klar för att sticka. Det blir gråa leggins och någon mojsiig tunika över det. Och självklart mr.uggsen! Vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!