jobbar fortfarande..

Men nu sitter jag och äter "lunch" eller mer som kvällsmat kanske. Vet inte om jag får sluta nu eller om jag ska jobba i ett par timmar till vi får se :) Hoppas jag får gå hem så fort som möjligt för jag har ont i magen och vill hem och duscha! Det skulle sitta riktigt fint. Även fast jag gjorde det imorse så hann inte håret tvättas.

Kvällen igår började hemma hos med med emilia och sen var pappa och hans två gamla jobbkamrater hemma hos oss.. 21 och 25.. huuuur pinsamt? Pappa har lixom kompisar som är lika gamla som mina? Okej, det här är väl ett undantag eftersom dom jobbat med varandra, men vafan haha :D Jag och emilia dansade och hade hur kul som helst med oss själva. Provade hundra olika outfits och sen blev det nån som ja egentligen inte orkade ha på mig men det blev så ändå. Det var en sån här dag man inte känner sig snygg vad man än gör. Självklart skulle den vara igår. Men det spelade egentligen ingen roll för det var hur roligt som helst igår. Proppmycke folk när vi kom dit runt halv 11. Fyfan säger jag bara? Tur att man var v.i.p för annars hade man ju fått stått ute halva kvällen. Fyfan jag stod nog och dansade hela kvällen tror jag. Man kunde inte sluta, var grymt bra musik och massa massa folk som sagt. Tror aldrig det vart sådär mycke folk på silk haha. Sen när vi skulle ut fick vi stå i till halv 3 om inte mer och köa för att komma ut? Hallå vad hände med vip:en? ;) haha nej men vafan jag och emilia tog av oss skorna och ställde oss och tjura typ haha ;) Men när vi äntligen fick komma ut efter svordommar och arga miner så möttes vi av en homz som skulle sova hos emilia. Då gick jag vidare hem för jag orkade inte äta.

Ochu hur arg blev jag inte imorse då när man väcktes av pappas stressiga röst och ska att jag skulle jobba? Jag sa nej först men efter ha "bråkat" med pappa i telefon så blev jag ändå skapligt pigg. Men men en dunder huvud värk. Det gick över när jag tog kaffet i badet så det kändes inte så jobbigt att dra och jobba några timmar i allafall :) Men ååh, nu hoppas jag att jag får gå hem :)

Daniella och jag rullar fram ikväll på stadens gator. Don't know where men det löser sig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!