Med brist på sömn

20 sanningar


1 Folk får oftast uppfattningar om mig som inte stämmer ett dugg
2 Jag pratar oftast inte med folk jag inte känner
3 Om jag är intresserad av en kille och jag stör mig på minsta lilla,
förlorar jag oftast intresset på ett ögonblick
4 Har väldigt dåligt självförtroende (även fast det inte märks ibland)
5 Har svårt för tjejjer som lever på skitsnack och rykten
6 Har mer killkompisar än tjejkompisar
7 Folk vet oftast vem jag är, och jag har ingen aning om varför
(inte dom heller oftast)
8 Mina kompisar tycker oftast att alla kläder jag pekar på är fula
9 Min pappa drog på min 14-års dag. Men nu har vi bra kontakt igen :)
10 Tror jag hart vart riktigt kär en enda gång
11 Säger alltid rakt ut vad jag tycker
12 Skämms för ungefär allting
13 det är 9 år mellan mig och pappas tjej, det är 13 år mella pappa och henne
14 Är beroende av pengar och cigg
15 Har tjänat egna pengar en gång, sommarjobbet 08
16 Sover alltid till minst halv 4 om jag inte blir väckt
17 Tycker att jag blir finare på bild än vad jag är i verkligheten
18 Jag skrattar åt fula människor (flåååt)
19 Jag vill verkligen att min blogg ska bli stor, haha
20 Gillar förbjuden frukt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!