PANG

Och där gick startskottet. Nu börjar helvettet. (dieten jag snackar om). Det bästa är att den enda jag tävlar mot är mig själv och kommer bli grymt besviken om jag inte fullföljer det här i ynka 2 veckor. Kaffe vart först upp idag. Ska dricka det när jag kommer till restaurangen. Jag är svinhungrig och i stort sätt drömt om mat och svält i afrika hela natten. Så ser nästan fram emot spenaten senare idag. Kommer så mycke ångra att jag skrev det där, so what.

Är grymt jävla trött ska jag säga er. Låg uppe och läste blogg till 4 och sen fick jag verkligen en, Why did I just do that - känsla över det hela. Men gjort är gjort. När jag kommer hem ska jag försöka städa lägenheten och sen sova, längtar. Jag börjar om 20 minuter så ska dra nu, kolla om ja kommer lagom till någon buss. Vi ses på 16 om du sitter där.

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!