Punch back and I´ll bleed



Hej allihoppa :) Gårdagen var faktiskt as rolig. Annice kom hit och vi började förkröka lite till en film (lite ovanlig förfest men). Sen så mofdfa vi chips och glass så man var lagom rund tills man skulle sätta på sig festkläderna. Vid halv 11 stod vi i kön i konrad som var ovanligt kort tillskillnad mot vad den brukar vara, kom in på 3 minuter ungefär haha. Där inne festa vi och festa vi med alla roliga människor till klockan blev 2. Då bar det såklart av till donken för nattkäk, kunde inte glömma det eftersom annice tjatade om maten redan innan vi gick på in på krogen haha. Sen lämnade annice och alla skultunabor mig och då va jag med andres åmål lidas och niclas ett tag innan jag bestämde mig för att dissa efterfesten och gå raka vägen hem till mig. Det var skönt :) Somnade lika skönt som alltid.

Vaknade väl på ett mer tråkigt sätt. Bråkar med pappa, som vanligt.  Men men, han är dum i huvudet, så är det bara. Särskilt när han inte ens ser att han tar sina tjejjer i första hand. Fyfan, skulle bara vilja skriva det dummaste jag kan komma på här men jag ska behärska mig tills jag slutat koka. Det var i allafall tänkt att vi skulle ut och käka idag eftersom vi är så lata och inte orkar laga mat. Men jag tror jag skippar det, helldre svälter jag än å sitter vid samma bord som honom just nu. Jag som hade tänkt och åka hem till Sala idag, kanske blir så i allfall då, orkar inte med någon här. + att min bror kom idag också och då blir det fan alltid hus i helvettet! Jag har lite bilder ifrån igår men inte som jag kan sätta in nu så det får bli en annan gång :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!