Sego-bert!

Fick jag det ifrån? Någon som brukar säga tror jag huhu. Jaja det jag menade är att jag är jävligt seg. Är precis nybadad, vet en som är len som en barnrumpa nu ja haha, sweet :) Ska ringda daniella nu och kolla om hon slutat jobba. Undra om vi ska ta en kopp kaffe hemma hos mig istället. Har inte någon lust alls med att fixa mig över huvetaget. Orkar knappt slite mig från handduken och sätta på mig någon form av kläder.

Snacka nyss på med pappi och jag börjar 10 imorgon, hur skönt?! Men slutar 5, fast jag gör fan vad som hälst för att få sova 2 timmar längre. Och om jag känner mig rätt så kommer jag och D sitta och babbla halva kvällen. Hon börjar iof klockan halv 8 imorgon, hahahaha! Skadegjädje.

- Fan har du solglasögon på dig inomhus för?
- Nja, framtiden som ser jäävligt ljus ut bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!