there's no regrets

Hallo :) Har inget internet hemma för tillfället därför ja typ inte kunde slänga mig på datorn imorse och blogga haha. Som jag vanligtvis alltid brukar göra till morgonkaffet. Att blogga är verkligen ett beroende haha. Nu när jag väl har börjat blogga igen går jag runt 24/7 och tänker på vad jag ska blogga om.

Jag och daniella, pappa marcus och karolina kollade smala sussie igår och moffade. Haha sjuk film, -VÄS ATT DU ÄR 16!, Prova med 14 också :D..Så jävla vidrigt men kul haha. Sen satt jag och daniella vid köksbordet halva natten som vanligt och prata skvaller. Eller vi gick till henne runt klockan 2 och sov hos hennes farmor för vi var så många hos mig :) Imorse vad vi verkligen helt döda men vi kom upp i lagom tid i allafall så vi kunde gå på stan och shoppa lite och dricka kaffe. Nu kom vi nyss hem vi ska hämta våra saker och sen dra vidare till mig. Ikväll blir det grönsaker och dipp + massa goda frukter. Mums, och det låter skrämmande nyttigt för att vara mig och daniella haha.

Just ja, ni får tycka vad ni vill haha men jag ska kanske börja med en sjukt bra diet som man håller på med i 2 veckor. Man får absolut bara göra den en gång på 2 år. Karolina pappas tjej har gjort den 3 gånger och varje gång har hon gått ner mellan 7-10 kilo. Det förbättrar ämnesomsättningen rejält. Ska tänka på det ikväll och kanske börjar redan imorgon. Wish me good luck höhö :D

PUSS

Kommentarer
Postat av: tyckeromdinblogg

vad är det för diet? du vill inte berätta mer om den?

2009-01-04 @ 18:53:47
Postat av: Bloggläsare

Låter som en intressant diet. Om du skulle bestämma dig för att göra den, kanske du skulle vilja skriva om den och resultatet i bloggen?



Keep up the good work.

2009-01-05 @ 18:38:14
Postat av: Paoii

En tjej i min klass berättade om en liknande diet, den kallas för trettondagars dieten, då äter man fet lite på tretton dagar , och då går man också ner asa mkt , och den får man bah göra typ en gång varje halvår. . Så ja kanske att man testar på en sån diet,LÄr ju va asa jobbigt kan jag tänka mig. men det är säkert värt det. Lycka till :)

2009-01-06 @ 06:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!