tjofadderittan!

Internet funkar hos pappa =D Eller jag har "hackat" mig in på en annans rättare sagt. Busit :O

Haha blev lite ändrade plander för ikväll alltså! Tur var väl det, för det där med biljardhallen vet ja inte hur mycke jag diggade, ännu mindre när ja kom dit. Kändes sunkit rent av bara. Dom stängde nämligen 23:oo då vi kom dit så vi bestämde oss för att dra till Å istället. En soft "krog" här i västerås. Det pinsamma var att my daddy skulle dit, men vi var ju inte på samma ställe så haha. Det braiga var att det är 23 års gräns så behövde lite hjälp med att komma in, fanny 5 år yngre lixom haha. Marcus och adde drog in på en gång. Jag vänta på pappa och Karolina. Daniella drog in med Hanna, Karolinas kompis. Det fula va att daniella kom in utan problem. Sen kom ja med pappa och dom fråga hur gammal jag var på en gång.

Vakten - Hur gammal är du då?
Jag - 18 :)
Vakten - Nej du kommer inte in, vore annat om du var snart 20 men nu äre faktiskt 23 års gräns.
Pappa - A men det är min dotter, det är lugnt.
Vakten - Tyvärr det funkar inte..
Pappa - Aha va synd då, äger falkenbergska kvarnen tänkte det skulle va kul att checka stället bara.
Vakten - Men varsegod att kliva in, du med tjejjen :D

Sååå fucking fult av dom. Det handlar inte om ålder, det handlar om VEM man är. Men ja tackar för att just pappa är min pappa och glider in! När vi kommer in bjuder pappa på öl, både mig och daniella. Schyrre. Sen softa vi vidare på undervåningen. Tar heldre livet av mig än att festa bredvid pappa. Men han gick ändå efter en kvart så vi kunde roa oss hur mycke vi ville ändå :D Spela lite black jack, drack mer cider. Hade en viss cosmos efter mig hela tiden haha. Men det var grymt kul i allafall. Underbar stämming. Jag bangade ofcourse efterfesten, eftersom det är jäkligt lockande att bara kila hem eftersom man bor på stan. Sängen är min bästa vän huhu. Nu blir det att kolla på nån skräckis broshan och hans kompis hyrt och somna till den. Imorgon är det kaffe på stugan med daniella runt 5 snåret så tills dess måste jag vara vaken och fixad :) Vi hörs imorgon. PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha min pappa är vakt på Å, var säkert han ;P

2009-01-12 @ 23:11:15
URL: http://linnlagerkvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!