Toppen helg :)

Började ju med att emilia hämta mig i sala :) Kändes hur konstigt som helst att sitta två "små" tjejjer i en bil helt ensamma haha. Det första jag sa när vi hade börjat åka va: Faan vad skönt att VI har fått körkort. Då blev det tyst sen började båda asgarva. ja ba, vi? Haha Emilia menade jag förstås men jag var så lycklig för hennes skull att jag tog på mig lite av äran haha.

Sen drog vi till wenströmska i allafall och hämta daniella, sen vidare till max för att käka mat :) Sen drog jag och daniella hem till hennes farmor och började fixa oss. Efter det mötte vi upp Michaela och tog bussen till Nettan & Sussi :) Asmkt folk där, massor man aldrig hade sett förut. Vid halv 11 bar det iväg till krogen och jag tror det sluta med alla blev för fulla, eller jag och emilia var väl hyfsade haha. Annice blev hämtad halv 1 för att hon var för full, nettan blev också hämtad av samma anledning och Jojjo fick enligt rykten åka hiss upp från konrad för att hon inte kunde gå i trappan.. och eftersom hon inte minns någonting var det väl antagligen så. Haha sköööning, helt rätt! Kom väl hem runt 5 på morgonen och då somnade jag som en stock. As rolig kväll!

------------------------------------------------------------------------------------------------------

På lördagen var man sliten som vanligt men det brukar ju inte stoppa lixom. Det gjorde väl det halft som halft, det blev ingen party like a rockstar kväll inte. Men jag och emilia drog och hämtade daniella på jobbet. Sen lämna emilia oss och jag och d började fixa oss. Kom ut runt 11 ungefär. Då gick vi till pitchers där Nettan och Sofie var med deras kompisar. Sen kom Marcus och Adde också. (och världens sötaste fast vid ett annat bord). Vi var där tills dom stängde och sen skulle vi vidare till bill&bob. Men sooooom vanligt var daniella för full för att komma in HAHA! Men det roliga var att hon hade bara druckit 1 öl så antagligen hade hon väl snubblat till precis när vakten kollade. Jaja shit happens. Vi drog till ett ställe jag inte minns namnet på (en krog i allafall haha) Då spelade dom black jack resten av kvällen tills vi drog. Sen blev det taxi hem och tv-spels-maraton. Donkey Kong :D fyyyyfan vad kul det är alltså!  Och jag vann mot killarna huhu, I'm the best.  Fick skjuts hem på cykel runt halv 6 och somnade skönt som faan sen.

Nu är jag hemma i sala och ska käka god mat med mammi och broshan. Och kolla top modell :D Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!