haha dagens asg

Dagens asgarv har jag redan vart med om, helt klart! Tjejjen som går runt i tåget och tittar på biljetterna går genom våran vagn och precis när hon ska gå in där hans som kör tåget sitter så kommer det en tant rusande och säger: Du det är väldigt konstigt, det är väldigt dålig luft här inne. Och hon stor verkligen en dec från hennes face. Hon ba: A men då sätter jag på ac då :) Efter hon har gjort det och precis ska gå in dit där han sitter och kör tåget. Så kommer det är man i 50 års ålderna och kutar till henne och säger: Du din gylf är öppen. Man ser hur hennes ansikte går från likblek till "brandbil", allt går i slowmotion, hon tittar upp i tåget och alla tittar på henne. Jag sitter dygt en meter från henne och börjar ASGARVA! Jag kan aldrig hålla mig när jag måste och visste att jag skulle göra bort mig totalt, så det var bara att börja flabba! Och stackars tjejjen för när jag började skratta börja alla som satt runt mig i tåget asgarva också. Hon vände sig om och gick in. HAHA, fyfan vad kul det där var.

Sitter på andra tåget nu förresten. Här fanns det till och med kontakt uttag så jag kan ladda datorn på samma gång, kors i taket! Kan inte skriva mer nu för jag mår illa om jag inte kollar ut :P men ni får ha det så bra så hörs vi lite senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!