hurt

Har ont i huvudet som fa-an + att jag bränt sönder mina ben idag :( Fanken alltså. Just nu känns det som att ja inte kommer kunna sova för det gör så ont när jag ligger på dom, men ska inte klaga. Solen lever ju lixom, men imorgon skulle det tydligen regna :(

Ikväll var jag Elin, mamma, Annika och Nina på hotellet och kollade på no tjafs, as roliga är dom verkligen. Har vart där 3 gånger irad nu, man garvar ihjäl sig verkligen. Har film men pallar verkligen inte slänga upp dom för tillfället. Fick en öl och ett par smirre av mamma, det var upp friskande. Det känns som det var ett bra tag sen man fest loss nu? Jag vill dansa sönder nununu :) Jag och tjejjerna hemma i vässan får ta igen allt jag missat när jag kommer hem :) Efter vi kollat klart åkte mammorna och nina hem och jag och elin mötte upp emilia, så gick vi runt bland alla partybåtar i hamnen. Dom vet vad fest är ska jag säga er, inge fin lir här inte. Det e bara å tuta och köra. Gaalet, helt magiskt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!