jag är ingen blondin.. jag trivs inte :(

  

Här är två gamla bilder från när jag färgade mitt svarta hår till brunt. Jag gjorde en massa blonda slingor. Och jag har faktiskt för mig att jag bara färgat håret en gång på bilderna. Men jag vet inte. Såhär såg jag i allfall ut i brunt hår och jag är sugen på att färga så som första bilden :) Men vet fortfarande inte om det blir hela hövvet eller bara slingor. Haha svårt det här. Fönade håret nyss och det är verkligen enda ner till rumpan typ :S shit haha, men ska kapa en dec! Det är ett måste.

Imorgon åker jag hihi (A) Nu vill jag faktiskt hem, men jag vill inte lämna mormor ensam här. Känns så sorgligt haha :( Nu blir hon ensam. Men jag vet att  hon tycker det är lite skönt attvi glider också haha. Imorgon kommer thildus till mig klockan 2 så ska vi fixa oss och sådär tillsammans. Sen tror jag Daniella ville hänga på också och det blir ju bara roligare :) Jag skulle få pengar av mamma till en liten mini-utgång :) Och på lördag får en annan lön också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!