on my way

Storstan here I come! HAHA, alltså jag vet inte vad jag fått det ifrån men det är från någon film tror jag. Inte för att Vässan är speciellt stort men störra en lysekil kan man ju lugnt säga iaf :) Sitter på det första tåget nu, tror det är 3 byten. Lite drygt men. När jag kommer till stationen hoppas jag att pappa är där och hämtar mig, annars får jag gå med min resväska genom hela stan, och det känns inte SÅ lockande. Men det skulle ju faktiskt inte förvåna mig ett dugg.

När jag kommer hem ska jag väl packa upp och så kanske jag slummrar till. Fårse om det blir en kaffe på stan med thilda eller om hon sover :) Sen ikväll blir det att dricka lite granna :) Två veckor sen typ nu, illa haha ;) Nej men vi hörs kanske senare. På ett annat tåg (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!