shoppa är faktiskt också en sport..

Fan idag har jag sprungit på stan sen klockan 13.00 och kom nyss innan för dörren. Sex timmar motion typ? Om man räknar bort lunch och kaffe pauserna haha. Shoppa kan fan vara billigare än att spela hockey om man köper budget ;)!

Har i allafall haft en dundermysig dag på stan med Thilda :) Alltid lika roligt att vara med henne. Vi har skrattar mest hela tiden känns det som. Haha som idag när vi gick från bilen till mig. Thilda babbla på och babbla på sen kom hon av sig och sa:
- Vadfan vare jag prata om? :P
Jag - Eh skitsamma jag vill ändå inte höra..
Och ni skulle sett minen på hennes face haha. Sen började jag asgarva. För jag skojjade faktiskt :)

Här är det som jag köpt :)

Jeans med skinndetaljer från Gina Tricot, 299kr


Tröja från GinaT 199kr


Linne/klännig från GinaT 149kr (jätte fin på)


Jeansleggins från Vila 249kr



Cykelbyxor från cubus 40kr. Rena kapet så spring in imorgon vettja!


Ett nytt svart nagellack efterson jag aldrig kan hålla koll på småsaker..

Nu ska jag umgås med thilda, vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: anonym

vart hängde som svarta byxorna?:P vid jeanesen eller? tacksam för svar

2009-07-28 @ 23:02:42
Postat av: fanny

synd att du är anonym för det är kul å veta vem det är, men dom låg på ett bord precas vid ingången :) inte ytteringången utan den där inne mittemot gant :)

2009-07-29 @ 03:08:35
URL: http://fahlsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!