Stammis på ikea

När får man vip kort? Typ så känns det. Hatar egentligen att gå där, men rätt kul när man flyttat. Åkte dit med thilda idag efter hon slutat jobba. Vuxenpoäng! (Eller får man räkna sånna efter man tagit studenten?). Jag fick i allafall med mig en stor klädhängare och till den köpte jag en skoförvarings sak som jag hängde där på. Och lite mer smått och gott som galjar bla. Sen köpte jag en stor rislampa. Och kors i taket, blommor och krukor också. Vuxenpoäng igen minsann. Det händer inte ofta på en dag haha. Sen drog vi till mig och käka och tog ut hennes löshår :). Senare på kvällen har jag bara kollat tv. Nu ska jag gå ut och ta en cigg om jag vågar, är nämligen sjukt mörkrädd.. Sen ska jag försöka sova. Ska försöka pallra mig upp till arbetsförmedlingen imorgon. Kan vara bra att ha fler Jobb än hör pappsi kanske. Just nu känns det som att man verkligen vet vilka som finns där och inte. Och jag tänker köra precis samma stil. Orkar inte längre vara den som alltid finns där. Det är slut med det nu. Dax att växa upp och bry sig om dom man vill ha kvar i sitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!