let's have som fun, this world is sick

Shue på er :) Fyfan vilken packning man hade med sig till vässan. Halva garderoben, 3 par skor, en liter sprit + massa annat. Tog ju inte långa steg med den väskan på axeln kan jag ju säga. Men fram till bussen kom jag i allafall. Sen hämtade pappa mig på stationen haha. Även fast jag bor mitt i stan. Kalla mig klen men jag gick ju snett med den baggen på axeln. Lutade lixom åt höger. Måste sätt roligt ut, en väska större än en själv. Käkade tacos hemma med k och pappi sen kom thilda. Då drog vi en latte på gränden och kjedjerökte. OPS. Ni trodde väl inte jag kunde sluta heller? hiho. Sen mötte vi thomas (konrads ägare), så åkte vi ut till hans båt och kolla så den stod (flöt) kvar haha. Sen vidare till ängsgärdet och hämta hans kompis så stod vi där och snicksnacka ett tag. Vi var törstiga och tänka skölja strupen på b o b. men det stängde tio pågrund av för lite alkoholister i stan. Nej skojja bara, det var dåligt med folk helt enkelt :) Så nu är jag hemma igen. Men lika bra det, jobbar imorgon. Börjar halv 11 så det e soft. Fan alltså, ja lägger inte ut midsommarbilderna förrän jag har alla, inge kul annars ändå lixom :) Men det kommer, det kommer :)


Thomas och thildis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!