fullspäckat schema

Vet inte riktigt när jag skrev sist faktiskt, men det var väl ett tag sen. Igår var det i allafall dressed for scusess (stavning?)! Det jag menar är i allafall utklädnads showen som alla skolor har. Studenterna klär ut sig och dansar på den skolan dom går i, sen "dansar" dom vidare ner till stan/vasa och spenderar eftermiddagen med att supa sig fulla. Min klass var dessvärre inte utklädd men supa kan man ändå. Jag jobbade därimot klockan halv 6 så blev bara lite smakprovning för mig. Men träffade på mkt trevligt folk i allafall! Och jobbet gick också bra :) Efter det drog jag thilda och tom till sigurds och kollade på intohemo och saving joshua. Faktiskt rätt bra musik när man lyssnat ett tag. Kom hem tidigt i allafall, för jag skulle egentligen upp till skolan idag. Blev inte så bara. Men drog till jobbet till klockan 4 och jobbade till 8 :) Det gick bra idag också, men jag känner verkligen hur slutkörd jag är.. inte bra. Men snart tar jag fucking studenten! Imorgon har jag väl skola antar jag, får se hur det blir med det. Sen funderar jag på att jobba faktiskt. Börjar komma in i en fas där jag faktiskt tkr det är roligt på jobbet. Nu ska jag fortsätta att kolla på tv och bara DÖ. Äta glass ska jag också, för det är jag värd, huhu.

hjärtat slår ett slag för var förlorad dag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!