I know by the end of the tonight you wont have to look up at the stars

Nej nu är det sov dax allesammans. Imorgon ska jag vara i skolan kvart i 11 för studentlunch :) Åh, sista gången alla är i skolan tillsammans :'( kind of sad, right? Ska möta upp denice på stan innan så ska vi ta bussen tillsammans. Också det för sista gången :'( Sista gången jag tar 10:an till wenströmska, buhu. Imorgon är det också sista gången jag sitter i matsalen och äter mat. Hur kan ett ställe som man får äcklig mat på ta fram sånna kännslor? hah! Gudars alltså, vad tiden rinner iväg. Känns som att jag slutade 9:an nyss typ. Och nu har JAG den där studenmössan på huvudet, som man suktat efter och kännt att det skulle vara en evighet tills man bar den. Men nej, inte imorgon men i övermorgon smäller det mina vänner. IHH, säger det igen, är huuuuur nervös som helst hihi.

Ikväll har jag lekt med kalle :) Min granne hihi. Vi kollade först på playboy mansion sen spela vi guitar hero och trummor å shit haha :D Han tyckte att jag sög.. han sa det inte. Men man såg lixom den där ledsna blicken i hans ögon när han inte ens hann börja spela förrän jag missade massa pluppar och gjorde att vi fick börja om. Haha, sen ville jag byta nivå till medium men då var han ganska snabb och sa att jag skulle byta tillbaka. Det var väl inte SÅ kul att kolla på en tjej som var värdelös på gutiarhero kanske. Jag tror jag förstår han, mina vänner tycker lika dant. Bara det att dom säger: EN BLIND SKULLE GÖRA BÄTTRE IFRÅN SIG! Och min bror låter mig inte ens röra hans gitarrer haha! Nej men vi hade kul :) Men han skulle på hockeyträning imorgon bitti och jag ska ju till skolan så blev en tidig kväll :) Han hann även låva mig en gratis fylla om jag är rökfri i 3 månader.. tur att jag ska flytta så han inte märker om ja tjuvröker :D

sovgott  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!