I'm so 3009, you so 1000 and late!

Cha cha på er! Vaknade 12 har bara inte haft lust att skriva. Sysslat med annat, som att duscha och målat naglarna + packat. Klockan 4 far jag min kos till Västerås. Vet inte vad som händer där borta, men något händer alltid. Daniella kommer hem från leksand idag också!

Ska nog träffa thilda också senare. Ska fundera på att tvinga henne att grogga med mig haha! Nej men jag faktiskt fortfarande fest sugen, gaalet. Härligt, härligt men farligt, farligt! haha

Jag skriver senare när jag kommer hem till pappsen. Då lägger jag också upp dagens outfit och kanske lite bilder från midsummer :)

Smokin' hot!
indeed,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!