Jag blir häldre jagad av vargar!

Än jagad av dig! Huhu. Resan till sthlm i mammas lilla bil gick suvve! Det spelades som vanligt, magnus uggla, orup och ges i högtalarna. Och eftersom vi är uppvuxna med det så kan vi alla låtar och alla sjunger med. Det är sånna saker man saknar nu när man växar upp, lite familjeliv. Nostalgi på hög nivå :)

Det har inte hänt alldeles för mycke today men det är skönt att koppla av faktsikt. Jag somna till och med i soffan (två gånger)! Så har vilat upp mig ett par timmar inför morgondagen. Då blir det krök från frukost till... tja.. frukost nästa dag förmodligen haha. Men det ser jag fram emot. Dom har ju nämligen lotteri och skit, vin-lotteri tex. som  jag förra året drog hem stor vinsten på. Min lott visa rätt siffra och då var man 6 vinflaskor rikare. Som jag delade med ett gott skratt med sara och sandra. Det var tider det. Tänkte köra en favorit i repris i år igen. Så kul, upp till man var 13 ungefär tyckte man fiskedammen var det roligaste som fanns och brydde sig inte ett skit om några lotter. Då vare flest godispåsar vinner utan att dom vuxna sa till. Inte visste man då att dom vuxna slogs som djur för att få mest sprit-lotter.. naaa, dom är fan värre!

Nu blire mackisar och falukorv, husmanskost is the shit. Det är lite lyx att få sånn mat bara för att man äter restaurang mat all the time. Om det inte är på pappas restaurang så äre någon annan stans. Pappa som är kock går tydligen i pansion när han  kommer innanför dörren hemma. Och jag som bara fyller 19 kan väl inte behöva ha på mina axlar att jag sa kunna laga mat inte? Har ju precis lärt mig damsuga :O.. (ironi) haha, eller? Dirty secret haha!

Imorgon kommer sara, andrea och jonna också. Då blire lite mer liv i huset. Vill somna och vakna upp imorgon. Men tvivlar på att lördagen blir en dag man vill leva. Fyfan vad man kommer må och fyfan vad man kommer förtjäna varenda bakis-spya! haha (nej jag blir fanimej aldrig bakis, men ändå).

Toddeloooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!