jag som sov så skönt!

ÅH. Somnade klockan halv 8 idag, så skönt. Men tror ni inte man vaknar av att sin granne drar fram gitarren och börjar sjunga falsk sång? Har lust och slå till i väggen så han håller käften någon gång men man känner sig ju så taskig lixom, but.. JAG SOVER. Eller kanske ska säga sov.. Nu ä jag rätt pigg faktiskt. Men ska bara läsa lite bloggar och kolla ansiktsboken sen ska jag hoppa till kojs igen. Hittade och köpte ett par as snygga skor på bianco idag, men jag funderar på att lämna tillbaka dom imorgon då dom inte passde till klänningen speciellt bra. Eftersom dom går upp lite på vristen förkortar dom benen en aning och jag som har så korta ben behöver knappast det. Men får sova på saken. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!