1 dag kvar av mitt liv

Haha. Eller egetnligen får jag ju ett mycke längre liv från och med månad.Att sluta röka och börjar motionera kan ju inte precis korta ner livet. När det står klart och tydligen på paketen. RÖKNING DÖDAR!

Varför är jag uppe nu för tänkte jag precis säga. Okej klockan är halv 1 men jag gick upp 12, självmant? Jo men ser ju ut som att solen lyser in lite genom persiennerna, hoppas hoppas på sol. Då ska jag ringa min döda fisk, daniella :)  Skrika i luren: Sommar tider hej hej sommartider! Och tvinga henne ut på en prommenad, för hon kan fan inte sova bort hela dagen. Annars går jag och tar en ensam, och då ska hon fan få skuldkänslor.

Nej, det är bra på tv idag fan. Måste hinna med allt jag ska göra sen sitter jag bänkad. Imorgon är det skoola fan :) Happy long time. Slipper den där jävla praktiken för ett tag. Det här var lätt dom 3 drygaste veckorna. Nej, kaffet, mackan och dushen ropar på mig som fan, lär kiila. Men purrre

UPPDATERING: Den döda fisken ska ut och gå med mig efter många om och men som tex. Jag är sjuk, kan jag få vara bakis? Och svaren till det var: DET ÄR SOL UTE? Aaakejdaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!