Äntligen back home :D

Jobbet gick fan awsome! Alla tyckte jag var asduktig (A) och jag fick nog en chock från det stora igår och var berädd på att sköta allting ensam idag. Franks ägare var där, ungefär 10 stycken som grädde på moset och lite nervi va man allt. Och jag bar fler tallrikar på en och samma gång idag än, mer än jag brukar kunna ta med mina klena armar. Det var askul att jobba idag, synd bara att jsg praktiserar i två veckor till och inte tjänar ett öre.

Imorgon kommer en ny servitris som ska börja jobba där. Hon heter Jonna :) Hihi kulmedlite nya människor faktikst. Nu sitter jag i allafall hemma med Daniella och kollar på gossip girl, sen äre wipe out och efter det beck! Sköön kväll fan. Med lite mat, cola och cigg blir den bara bättre. Vi hörs säkert senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!