Äntligen helg :)

jag skulle pröva mina läppar mot nån annan
om du lämnade mig nu

Gaah, äntligen fredag imorgon. Äntligen helg och jag tänkte nästan säga, äntligen får jag supa skallen av mig. För ungefär så känner jag för dom kommande dagarna. Den här veckan har vart ett rent helvette känns det som, sömnproblem upp över öronen och jag ber till gud att nästa vecka inte blir densamma. Det blir alltså krogen imorgon kväll och jag längtar så (A)! Får äntligen träffa dig också, hihi. Emilia och Sanne funderade på om vi först skulle dra och se Petter på silk som jag förövrigt tror kommer suga, men skitsamma. Sen vet jag inte om vi skulle dra vidare, beror på ekonomi och rolighet. Men att få vara med mina vänner är höjden av lycka i allafall. Och imorgon kommer diddi hem också, äntligen! Hoppas hon har en massa smaskiga nyheter att berätta. Vilken jag själv inte har, så hon kommer nog bli besviken haha!

Nu ska jag i allafall ta mig en dusch och för första gången på år (känns det som) så gäspade jag nyss och klockan är 9? Det här ser ljust ut. Men ska väl inte hoppas ett skit för mycke. En skit läskig sak, tyckte jag i allafall. Haha idag var jag verkligen äckligt nära att ringa mitt ex? :S Haha, jag skulle ringa min mamma och deras nummer börjar precis lika så det gick av bara farten. Sen när jag skulle trycka på gröna luren fick jag magknip och såg vad jag hade skrivit för nummer.. vad fan hade jag sagt om jag hade ringt det, ba öööh heee-ej, ringde fel. *klick*. Trooligt lixom haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!