Är i skolan nu ja :)

BIlden är ungefär 2 och ett halvt år sen i skolan haha!
Hade sovmorgon imorse, fick reda på det sent igår kväll :) Men inte fick man sova för det inte, alla skicka sms och ringde ändå, respektlöst ;) Så jag var skit pigg under hela morgonen men det slutade med att jag försov mig ändå. Vaknade nio och bussen gick kvart i tio. Men jag hann ändå duscha å fixa mig + komma i tid. Säkert bara för att jag hade religon. Skyndar mig som fan för att inte komma försent hihi :) Det var inte så pinsamt som jag trodde att det skulle vara iaf :) Religonen var vår ändå lektion idag så nu ha jag druckit kaffe med daniella som lunch och funderar på att dra mig hemmåt :) Måste hem till pappa först och städa lite granna sen så ska jag hem till sala :) Vi är bjudna på middag hos mormor så dit ska jag ikväll. Måste lämna lite saker också, som sliverräven jag lånat i vintras och hennes symaskin, har inte hunnit sy något men får väl sy hemma hos henne någon dag istället :)

I helgen krockar allt fan! Det är alltid roliga saker som krockar med varandra. På fredag ska klassen nämligen hem till Jenny och festa :) Vi ska fira henne och Emma som fyllde 19 år igår :) Men Emilia fyllde också 19 för några veckor sen och ska ha sitt kalas på fredag också. Men jag lovade klassen för ungefär 1 månad sen så det blir antagligen att åka till Jenny, får tvinga Emilia att ha det på lördag kanske. Daniella har också andra planer då så allt krockar för alla :(  ilandsproblemen flödar haha.

Nepp, nu ska jag dra. Daniella hälsar huhu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!