lys som den stjärna du är :)

Hej på er :) Ni är väl antagligen ute och partar, eller? Jag är skit glad över att jag stannade hemma idag i allafall :) Det blir party nästa helg också så :) Emilia bastade ju 19 för ett par veckor sen så vi tjejjer ska fira henne, basta, äta, förkröka och dra ut på krogen sen. (Måste bara inlägga här mitt i texten, är det inte otroligt. Precis när jag skrev att jag skulle ta´t lugnt skriver Kim att jag ska komma till å2 och festa haha, å2 ligger under å för er som inte visste) Men nej jag står emot frästelsen, det kommer fler tillfällen ju :) Ikväll har jag inte gjort mycke alls, gick fram och tillbaks till kvarnen och åt mat med karolina. Sen drog jag hem, kollade lite på wallander och på footbollen :) Nu sitter jag här och är livrädd, får alltid en klump i magen när jag kollat på läskiga filmer :( Och jag kom på en till tvångstanke jag har, jag kan inte lyssna på efter-låten som kommer när filmen är slut, i allafall inte på läskiga filmer. Jag byter eller stänger av såfort jag ser att filmen är slut. Ush. Hoppas pappa kommer hit något ikväll, så tråkigt och läskigt att bo "ensam" :( Slänger in dagens outfit lite senare.

Kommentarer
Postat av: Carro

orange

2009-03-29 @ 13:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!