Dina ögon såg mig som någon annan, och jag kände mig som det


Idag var den här sköningen (peter harrysson) och käka på pappis restaurang med 24 stycken andra. Dom hade minnesstund för en kompis som hade gått bort för rätt länge sen. Dom satt och garvade hela middagen, kul att dom var glada i allafall. Och dom älskade maten huuh :) Gick skit bra att servera idag, blir fan bara bättre och bättre om man får säga så (A)! Ska bli kul och visa i skolan sen att man gjort framsteg. Hoppas och önskar på ett VG i serveringen i allafall, men det kanske är för mycke begärt. Men bara att jag får betyg är jag glad över haha! Det var asa kul att jobba med Jonna också, hon har vart köksmästare på Karlsson på Taket åså, så hon var jätte duktig. Och snäll :) Hon ska jobba med mig till Onsdag, sen kommer det någon annan in. Gunilla har fått sparken i allafall. Lite synd eftersom vi hade "roliga timmen" dagen ut. Men hon får stå sitt kast helt enkelt.

Ska hem till Sala med 18.oo bussen. Jag orkar inte egentligen men måste träffa mamma lite. Vi hörs lite senare så kanske ja slänger upp dagens kläder :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!