En början i allafall :)

Nu har jag var ute lite med victor :) Sen skrev jag och Nina CV, och det blev ju faktiskt en hel sida i allafall. Nu kan arbetslösheten slänga sig i väggen helt klart ;) Nedå, men hann i allafall söka 2 jobb och ska fortsätta nu :)

Imorgon är det 100 dagars festen och det betyder att det är 100 dagar kvar tills jag och många många andra tar studenten! Och nu känns det verkligen på riktigt :D Jag är så jävla lycklig över att den här tiden med skolan snart är slut. Många säger att "åh vad skönt för dig att du går i skolan" Men nä, jag skiter hur drygt det är att jobba, skolan för mig är rena helvettet och jag hoppas att det är långt kvar tills jag sätter mig i skolbänken igen.

Imorgon SKA jag till praktiken. Får skjuts av mormor så då är det nog lite lättare att stiga upp. Ska duscha håret nu ikväll så jag slipper det i morgon också! 

GRATTTTTTIS BABY<3


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hallo!

Hur gjorde du så att man kan trycle på MIN OUTFIT och MIN BILDDAGBOK som en meny på din blogg?! (:

2009-03-04 @ 22:36:58
URL: http://paparazzibecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!