för vi är så jävla vuxna!

Haha daniellas kommentar hem från donken. När vi satt där och käka våran middag så kom hon på att vi skulle till pitchers och dricka öl :P Ni kanske blir förvånade, inte jag. Men jag sa att jag hade vin hemma så vi gick hem till mig och tog ett glas. Hon gick hem för ett tag sen för båda höll på att somna. Jag ska ta ett bad nu hade jag tänkt, tar nog samma simm-runda idag, lätt att simma vilse. Sen ska jag gå och lägga mig. Hoppas på att lille oscar kommer fram snart också :( Stackars lilla kissekatt. Men den har bytt gömställe nu iaf. Hållt på lite mer med mina jeans också :) Dom blir sketa snygga (Y). Imorgon ska jag nog dra mig till skolan också för att hämta min studenmössa! Vi hörs, puss

Kommentarer
Postat av: Moa

Fin blogg. Söta outfits!

2009-03-25 @ 18:28:55
URL: http://muwaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!